Noutati Franciza

Creatia publicitara si webdesign

 

Pentru o companie, a nu avea un site pe internet reprezinta astazi atat un neajuns, cat si o "bila neagra" pentru imaginea companiei respective. La fel cum pe strazi vedem bannere publicatare si afise, iar la televizor, spoturi publicatare, in prezent companiile au bannere si spoturi, prezentari multimedia - pe Internet, deoarece din ce in ce mai multi oameni petrec tot mai mult timp in acest spatiu virtual.
Faptul ca in prezent aproape oricine isi poate realiza foarte usor o pagina pe Internet nu inseamna ca site-urile sunt eficiente. Pentru ca, la urma urmei, rolul website-urilor nu este unul pur estetic, ci de a informa si de a determina potentialii clienti sa contacteze compania respectiva si nu alta care ofera acelasi tip de produse sau servicii.
Pentru a demara Agentia de webdesign si creatie publicatara, insa, francizatul nu trebuie sa detina cunostinte de specialitate (programare, etc); proprietarul unei astfel de agentii trebuie sa sa aiba calitati manageriale si determinarea de a conduce o agentie cu scopul de a atinge pozitia de lider in judetul respectiv, intuind valoarea si impactul acestei afaceri in plan global.
Agentia poate deveni operationala in 30 zile, deoarece francizatul primeste toata tehnologia si tot sprijinul logistic inainte si dupa ce porneste activitatea, astfel incat sa poata incepe imediat, fara sa aiba experienta in domeniu.

Concurenta

Surclasarea concurentei: nici o alta agentie de advertising la nivel judetean nu ofera o gama atat de larga de servicii si produse, la acelasi nivel de pret si calitate ca Agentia de webdesign si creatie publicatara. In plus, francizorul ofera un portofoliu de lucrari executate care il ajuta pe francizat sa prezinte lucrari la standard profesional inca din prima zi.

Piata pentru acest tip de afacere este nelimitata: absolut toate firmele importante din zona in care opereaza francizatul si din imprejurimi un avea nevoie de unul dintre produsele oferite de Agentia de webdesign si creatie publicatara.


Ce poate oferi Agentia inca din prima zi?

Franciza este astfel structurata incat inca din prima zi de la demararea afacerii, agentia va putea crea website-uri si promovare internet: site-uri standard 5-10 pagini, site-uri de corporatie 15-30 pagini, portaluri locale 20-80 pagini, magazine virtuale cu pana la 10.000 produse, restructurari site-uri, promovare site-uri Internet pentru cresterea profitului clientilor locali.

Francizatul va putea realiza aproape toate tipurile de advertising, pornind de la interactive multimedia design (web site, CD-rom), collateral design (brosuri, pliante, calendare, rapoarte anuale, etc.), pana la bannere stradale, sau identitate de corporatie si sigle, productie audio-video, marketing direct si chiar obiecte promotionale. La inceput acestea se vor realiza cu sprijinul francizorului, dar, pe parcurs ce francizatul se dezvolta si capata experienta, va ajunge sa realizeze independent toate cele enumerate mai sus.

Investitia necesara

Investitia necesara pentru pornirea si dezvoltarea afacerii este de 2500-5000 Euro.
Taxa unica de franciza este de 2000 Euro. Investitia minima in dotari si functionare in primele luni este de 500-3000 Euro. Marimea investitiei depinde de dotarile existente in firma si de amploarea si viteza de dezvoltare dorita de francizat.

NEWSLETTER

15 ani de info utile/noutati/optimizare afaceri pentru 15.000 abonati francizori/ investitori/ proprietari de afaceri. Aboneaza-te acum!

PREZENTA WEB
SOCIAL MEDIA

Urmeaza cursul gratuit de franciza inaugurat de IMO in 2006 si actualizat
la nivelul anului 2016.